Uden - De Ruiter Fase 2

Downloads-
Interesse?

Projectinformatie

Het College van burgemeester en wethouders staat positief tegenover de voorgenomen ontwikkeling rondom de laatste 7 woningen die gebouwd gaan worden in het gebied De Ruiter.
Het plan De Ruiter is onderdeel van de woonwijk Hoenderbos. In totaal bestaat De Ruiter uit 165 woningen, waarvan nu de laatste 7 gebouwd gaan worden. Die worden verdeeld over 2 clusters met daartussen een groenstrook. Het gebied krijgt aan 3 kanten een natuurlijke groene haag van ongeveer 3 meter hoog. Elke woning krijgt ruimte voor 2 auto’s op eigen terrein en er komen parkeerplaatsen voor bezoekers in de openbare ruimte.

Het plan ligt de komende weken nog ter inzage zodat mensen er nog hun mening over kunnen geven, deze kun je hier nalezen. De gemeenteraad moet er daarna nog een definitief besluit over nemen.

Op kaart