Nieuws | Agenda

Nieuwsbrief april 2022

Vanaf 1 januari 2022 vormen de voormalige gemeenten Landerd en Uden samen de gemeente Maashorst. De eerste 3 maanden van 2022 zijn voorbij gevlogen. We zijn in de Kavelwinkel vooral druk bezig geweest met het verzamelen en bundelen van informatie over de woningbouwprojecten in onze nieuwe gemeente. Dit duurde helaas wat langer dan gepland. Maar het is zover, via deze nieuwsbrief houden wij je op de hoogte van de woningbouwontwikkelingen in onze 6 kerkdorpen Odiliapeel, Reek, Schaijk, Uden, Volkel en Zeeland. We informeren je via deze nieuwsbrief over zowel de verkoop van zelfbouwkavels als de project- en huurwoningen van ontwikkelaars.

Bekijk de nieuwsbrief

Nieuwsbrief april 2022 - Update Wonen inĀ gemeente Maashorst

Wil je op de hoogte blijven van alle woningbouw ontwikkelingen in gemeente Maashorst? Op de homepage kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Je kunt jouw gegevens invullen in het blokje rechts onderaan de pagina.